Wednesday, September 28, 2016

Jika Anda Sering Rugi Di Pasaran Vrou Geneem , Untung Niet Seberapa , Dan Sudah Mula Rasa Ingin Berputus Soos

Pendedahan Ini mungkin Akan Mengubah Hidup Anda teller aan Selama-lamanya !! Assalammualaikum Salam Sejahtera! Nama Saya Khairul Arifin bin Selamat! Mungkin Gambar Saya disebelah tu Nampak agak SKEMA sedikit. Tapi Saya tak kisah! Yang penting! Ek was Ada Satu & quot; rahsia kekayaan & quot; Yang Niet ramai orang mengetahuinya. Baiklah! Sedikit cerita mengenai Saya! S Aya mula berminat melabur punte pasaran saham van ProZ. com ervaring 2003 apabila Saya memperolehi Dan menjual ESOS syarikat Dan mendapat untung Yang lumayan daripadanya. Detik itulah Yang Resef membuka Minda Saya Dan menanamkan Satu vertroue Yang kuat punte diri Saya bahawa. melabur punte pasaran saham itu Sebenarnya. boleh mendatangkan keuntungan Yang lumayan Dan berlipat kali Ganda. Jadi, bermula hari itu, Saya mula melabur secara kecil-kecilan dengan aktif menggunakan wang simpanan Dan membeli banyak buku-buku berkaitan pelaburan. Buku-buku Tutorials Yang Saya beli, kebanyakkannya n basiese buku-buku invoer daripada Luar Negara. Maklumlah, buku-buku tempatan berkenaan pelaburan saham Amat Minder sekali pada waktu itu, boleh juga Saya katakan, ianya hampir tiada. Ramai orang mengatakan Yang formule-formule Yang diterangkan punte buku-buku invoer kebanyakkannya Niet boleh dilaksanakan di pasaran saham Maleisië. Tetapi Saya Minder percaya kepada dakwaan tersebut, jadi Saya menguji Dan melakukan eksperimen die gebruiker ALLE formule-formule Yang dinyatakan di punte buku tersebut dengan menggunakan Wang Yang Ada. Akhirnya, Saya mengakui. Ada sesetengah formule tersebut, Niet boleh dipakai langsung Dan sesetengahnya pula perlukan sedikit perubahan teller aan menjadikannya berkesan Dan sesuai dengan pasaran saham di Maleisië ini. Dan berdasarkan pengamatan Serta eksperimen tersebut juga, akhirnya, Saya menjumpai Satu kaedah Yang membolehkan Saya mengetahui dengan terperinci tentang setiap kenaikan Dan kejatuhan saham Yang berlaku di pasaran saham Maleisië. Ianya Resef membolehkan Saya menghasilkan Satu sistem Yang boleh memberikan Saya Tutorials, setiap kali Saya ingin membeli Dan menjual saham di Bursa Maleisië. Hasilnya, Saya berjaya memperolehi keuntungan Yang lebih kerap berbanding kerugian di pasaran geneem. Dibawah, n basiese beberapa bukti keuntungan Yang Saya perolehi di pasaran saham hasil daripada menggunakan sistem tersebut. Saham TOPGLOV (7 FEB 2006 & ndash; 19 MAY 2006) Ek was Telag membeli saham ini sebanyak 2 kali, iaitu pada 7 8 Februarie 2006 sebanyak 400 eenheid dengan harga keseluruhan Duarte ialah RM3,049.21 (Modale permulaan Saya bermain saham hanyalah RM5,000) (Penyata Duarte vrou geneem) 4 Bulan selepas itu, iaitu pada 19 Mei 2006 Ek was Telag menjualnya semula pada harga RM9.40 seunit dengan harga jualan keseluruhannya ialah sebanyak RM3,728.17. Keuntungan netto Yang diperolehi n basiese sebanyak RM687.98. ianya n basiese 22,27% wins punte MVSA 4 Bulan! (Penyata Jualan vrou geneem) Itu n basiese kali pertama Saya menggunakan Tutorials di punte sistem saham Yang dihasilkan. Selepas itu, Ek was Telag menggunakan IA lagi dari semasa ke semasa. Berikut pula n basiese bukti-bukti gelê bagi keuntungan Yang Saya perolehi hasil daripada menggunakan sistem saham ini. Saham KNM (5 JULAI 2006-2 MAC 2007) Ek was Telag membeli saham KNM sebanyak 3 Kali, dengan Kos keseluruhan Duarte ialah sebanyak RM14,397.64 Kemudian pada 5 Januarie 2007 as 2 Mac 2007 Ek was Telag menjualkan kesemua saham KNM Yang Saya miliki Dan hasil jualan Yang diperolehi n basiese sebanyak RM27,446.17. Ianya mencatatkan keuntungan netto sebanyak RM13,048.53 dengan kadar peratus keuntungan sebanyak 90,63% punte MVSA 9 Bulan. (Kalah ASB Effektetrust. P) (Penyata Jualan vrou geneem) (Penyata Jualan vrou geneem) Orang kata, ervaring 2009 n basiese ervaring kegawatan Ekonomie as pasaran saham sedang Jatuh merudum. Tetapi, Saya seperti biasa, terus Mencari, memilih Dan membeli saham-saham Yang Saya dapati, berpotensi dengan berpandukan sistem saham Yang Saya miliki. Hasilnya, ianya Niet mengecewakan. Pada kali ini, Saya menggunakan perkhidmatan aanlyn handel dari CIMB pula. ini membuktikan, sistem saham Saya ini Niet tertakluk kepada Satu-Satu platform usrusniaga geneem. Ianya Niet kisah woordspeling Jika anda menggunakan platform jualbeli Yang berbeza. Apa Yang penting, Anda mempunyai Knowledge Base-Serta sistem analisa penilaian pasaran Yang Bagus teller aan membantu anda membuat keputusan Yang tepat di punte membeli Dan menjual geneem. Saham IJM (4 FEB 2009 - 22 JUN 2009) Pada 4 Februarie 209 Saya Resef membeli 5000 eenheid saham IJM dengan harga RM3.62 seunit. Kos keseluruhan Duarte ialah sebanyak RM18,124.43 (Penyata Duarte vrou geneem) Kemudian, pada 22 Junie 2009, Saya Resef menjual kesemua saham IJM Saya Dan memperolehi hasil jualan sebanyak RM26,968.94. Kadar peratus keuntungan Yang Saya perolehi ialah sebanyak RM8,844.51. iaitu 48,80% keuntungan punte MVSA 4 Bulan! (Penyata Jualan vrou geneem) Baiklah. mungkin anda Akan kata. Itu cerita ervaring lepas. bagaimana pula dengan ervaring ini? Adakah sistem Saya ini masih lagi berkesan? Teller aan Niet mengecewakan Anda. berikut n basiese transaksi is te koop beli saham Yang Saya jalankan pada Awal ervaring 2010. Saham ADVENTA (23 NOV 2009 - 21 JAN 2010) PDA 23 November 2009, Saya Resef membeli saham ADVENTA sebanyak 16400 eenheid dengan Kos Duarte keseluruhan bernilai RM39,412.38. Hanya 2 Bulan selepas itu, sistem analisa Saya menunjukkan petanda bahawa Saya perlu menjual saham Saya. Tanpa melengahkan MVSA, Maka Saya menjual keseluruhan saham ADVENTA Yang Saya miliki Dan Resef berjaya memperolehi keuntungan netto sebanyak RM18,205.88. Ianya 46,19% keuntungan. punte MVSA 2 Bulan! (Penyata Jualan vrou geneem) Bagaimana? Adakah anda masih mahu gelakkan Saya kerana bermuka SKEMA. ) Apakah Sistem Yang Saya Gebruik voorkeur? Jika anda perhatikan pada transaksi Yang Saya lakukan, semuanya Hoof n basiese merupakan Strategie & quot; swing handel & quot; . Dimana, Ek was Akan menyimpan sesuatu saham Yang dibeli teller aan jangkamasa 2-6 Bulan. Tiada Strategie T3 ataupun Intraday. itu n basiese hakikat Yang perlu anda ketahui Jika anda ingin menjana keuntungan Yang Besar di punte pasaran geneem. Strategie T3 ataupun Intraday, n basiese Minder sesuai teller aan pasaran saham di Maleisië. Kebanyakkan pelabur Yang melakukan Strategie T3 hanya mengikut bulat-bulat Tutorials Yang diajarkan di punte buku-buku tulisan & quot; mat-mat Saleh & quot; di Luar sana. akibatnya .. mereka akan untung sekali Dan rugi 8 kali. Egter begitu, Ek was die steenkool. ianya bukan Salah anda Jika anda pernah melakukan kesilapan tersebut. Sememangnya, buku-buku Tutorials mengenai urusniaga di pasaran saham hasil tulisan Rakyat tempatan Yang menfokuskan kepada Bursa Maleisië. teramatlah Minder di Maleisië ini. Kebanyakkan buku yang ada pula, hanya mengajarkan perkara-perkara asas seperti. & Quot; Bagaimana mahu membuka akaun. Apa itu kers vashou? Apa ITU Bursa Maleisië? . Dan sebagainya. Ianya terlalu basiese. Ek was Kira, Uitnodiging sampai masanya, teller aan Saya berkongsikan ilmu Yang lebih & quot; vooruit & quot; kepada voorlichting di Maleisië tentang pelaburan geneem. Jadi, Saya mengambil keputusan teller aan mendokumentasikan & quot; Sistem Analisa vrou geneem & quot; Yang Saya Gebruik voorkeur selama ini, menjadi sebuah ebook. Dan akhirnya. wujudlah sebuah ebook Yang berjudul & quot; SISTEM saham - Tutorials Analisa is te koop Beli vrou geneem Yang Menguntungkan & quot!; Ebook teller aan Pelabur vrou geneem! Ya! Ebook ini bukanlah teller aan mereka yang baru NAK berjinak-jinak punte permainan saham, Yang mana masih lagi & quot; vervaag-vervaag & quot; bagaimana mahu membuka akaun handel. Ini kerana, di punte ebook ini TIADA Tutorials mengenai & quot; Bagaimana mahu membuka akaun handel? Apa itu kers vashou? Apa itu Bursa Maleisië & quot?; Dan perkara-perkara asas Yang gelê het. Ebook ini n basiese teller aan pelabur-pelabur yang paling Minder, Uitnodiging biasa term of bekende dengan Carta saham term of woordspeling Yang Uitnodiging biasa dengan die analise forex. ianya lebih sesuai teller aan mereka yang Uitnodiging lama berada di pasaran saham tetapi masih lagi Niet mampu menjana keuntungan Yang memuaskan. Ianya n basiese sebuah ebook yang akan memberikan Tutorials secara terperinci bagaimana mahu menganalisa Carta saham sesebuah syarikat Dan bilakah MVSA Yang sesuai teller aan membeli ataupun menjualnya. Ianya lebih menjurus kepada & quot; Tegniese Analise & quot; . Dengan mengikuti Tutorials Yang punte is toegeken di punte ebook ini. Anda Niet PERLU lagi menyesakkan kepala anda dengan berpuluh-puluh tegniese aanwyser teller aan mentafsirkan Satu-Satu pergerakkan geneem. Ianya hanya membuatkan diri anda berada punte keadaaan die analise-verlamming Yang akhirnya Niet Akan membantu anda langsung teller aan membuat sebarang keputusan. Anda Niet PERLU lagi menghiraukan kebanyakkan berita Yang disajikan di Akhbar-Akhbar term of portaal berita internet berkenaan saham-saham tertentu Yang kebanyakkannya, hanya bertujuan teller aan memancing pelabur biasa teller aan membeli saham Yang Uitnodiging Niet diingini oleh institusi kewangan. Anda Niet PERLU lagi bergantung kepada pendapat orang lain tentang mana Satu saham Yang patut dibeli. Tetapi, Anda Akan mampu membuat keputusan die gebruiker dengan Yakin teller aan beli sesuatu saham Yang menguntungkan! Sebenarnya, di punte ebook ini, Anda Akan didedahkan dengan 3 element penting punte menganalisa pasaran geneem. Ya! hanya 3 perkara Sahaja Yang perlu anda Alles teller aan mengetahui sesuatu saham itu Bagus term of Niet teller aan dijual-beli. Ianya pula hanya mengambil MVSA sekitar 1 uur sehari Sahaja teller aan membolehkan anda menganalisa keseluruhan pasaran saham Dan akhirnya membuat keputusan Yang tepat SAMA Ada mahu membeli term of menjual !. Egter begitu, kaedah Yang Saya dedahkan di punte ebook ini tidaklah menjanjikan pulangan 100%, 200%, 300% term of lebih punte MVSA Yang singkat. Jika itu yang anda mahu, Maka ebook ini bukanlah teller aan Anda. Apa Yang Pásti. kaedah Yang Saya dedahkan di punte ebook ini akan. Memastikan anda Niet Akan rugi Besar punte pasaran geneem. Itu yang paling Utama. Jika anda mengikut langkah-langkah Yang diajarkan tanpa gagal Dan berdisplin, Anda hampir Pásti Akan mendapat keuntungan Yang konsisten di punte pelaburan saham berbanding menggunakan kaedah-kaedah gelê! Walaupun ebook ini n basiese ebook DIY saham, tetapi Saya tetap Akan membimbing anda hingga anda dapat menggunakan kaedah ini dengan Sempurna. Ek was Telag menyediakan forum Khas teller aan Anda rujuk Dan menanyakan soalan-soalan berkenaan kaedah kyang Ada punte ebook ini. Mungkinkah Anda Orang Kaya Senyap Yang Seterusnya? Anda mungkin Akan menjadi orang Kaya senyap Yang seterusnya. Maklumlah, berurusniaga di dapasaran saham Niet memerlukan anda menjadi seorang yang gewilde teller aan memudahkan anda membuat jualan. Ianya juga Niet memerlukan anda menjadi seorang pekerja Yang cemerlang di pejabat teller aan membolehkan anda mengaut keuntungan Yang banyak di pasaran geneem. Anda mungkin seorang eksekutif Yang dilihat oleh Bos anda sebagai seorang yang & quot; sedang-sedang Sahaja & quot ;. Tetapi, APA NAK dikisahkan? Yang penting, Wang anda lebih banyak dari wang Bos Anda! Semuanya Hoof disebabkan kehandalan anda membuat pelaburan di pasaran geneem. Tanpa perlu terlalu bergantung kepada gaji bulanan Kerja anda di pejabat, Anda mampu teller aan melancong keluar Negara, membeli kereta Yang lebih Besar dari kereta Bos anda? Mahupun. memiliki Ruma Yang lebih selesa! Inilah rahsia bagaimana seorang pekerja boleh menjadi lebih & quot; Kaya & quot; daripada Bos mereka! Berapa Harga Ebook Ini? Ek was Niet mahu bercerita Panjang. Ek was menetapkan harga ebook ini pada harga RM80 Sahaja! (Mungkin Akan dinaikkan pada MVSA hadapan). Ek was Kira harga itu terlalu murah Jika hendak dibandingkan dengan keuntungan Yang bakal anda perolehi hasil daripada menggunakan & quot; sistem & quot; Yang diajarkan di punte ebook ini !. Jika anda rasa RM80 terlalu Besar Dan Amat merugikan Anda, Maka, bayangkan pula kerugian yang anda Akan Alami di sebabkan terbeli saham yang salah! Anda boleh Wagwoord Verloren beribu-ribu ringgit hanya kerana membeli 1 saham Yang Niet dianalisa dengan tepat. Hanya RM80 teller aan politiek, MENGGANDAKAN KEUNTUNGAN Anda di Pasaran vrou geneem! Bonus Hebat teller aan Anda! Jika anda mendapatkan ebook & quot; Sistem vrou geneem & quot; ini nou af, Ek was juga Akan berikan anda beberapa Buah bonus sampingan. Ianya n basiese ebook-ebook Yang banyak membantu Saya di punte meneroka Dunia pelaburan saham selama ini. Bukan 1. tetapi 6 Buah ebook Hebat yang sangat memberikan inspirasi Dan motivasi!


No comments:

Post a Comment